zaterdag 28 januari 2012

Herinneringen


 Een foto van Romy Schneider, ooit een keer gekocht samen met m'n zus op een vlooienmarkt en dat is zeker al wel 20 jaar geleden. 
Heb de foto al die tijd bewaart in een map, zonde eigenlijk dacht ik laatst om die weg te stoppen.
Dus aan de slag om het op te pimpen, en zie hier het resultaat!
Elk jaar weer kijk ik naar Sisi op t.v., nostalgie!!


 Nog zo'n kaart waarvan ik dacht zonde om weg te stoppen.
Dit is een geboortekaart uit 1966,
gestuurd naar mijn vader en moeder met de felicitaties voor de geboorte van hun dochter (ik dus).
Is het niet geweldig?




Helaas zijn al mijn foto's niet super, moet maar eens sparen voor een goede digitale camera!

Groetjes Anita

3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor die oude foto's van Romy Schneider en ja dan komen direct de herinneringen aan de (ook door mij ☺ bekeken) Sisi film.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Leuk dat je mij hebt gevonden! Ik ga jou ook volgen hoor!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt ook een gezellig blog,leuk om je te volgen.
    En nog bedankt voor je berichtje!!!!
    Lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen